dijous, 12 d’agost del 2010

Unes bosses de quadres: patch i reciclatge!

La Montse de Fils i Robes es va enamorar de la meva bossa taronja quan ens vam conèixer. És una bossa feta a partir d'uns coixins marroquins que no feia servir i d'uns foulards vells que em van servir per fer les nanses.
El patró el vaig aprendre en un curs de patchwork a ca la Mati, del Petit Punt, a Girona. Em vaig fer una bosseta marró i gris molt xula, aquesta sí amb roba de patchwork.

Cal fer la composició, cosir-la i després posar-hi un folre i una altra roba al mig que faci de gruix, (si es vol, és perquè tingui una mica més de consistència), cosir-la a màquina per tot el volt deixant un trosset per girar-la (ep, penseu bé com poseu les capes de roba, que la primera vegada la vaig espifiar, jiji...), llavors cosir-ne les puntes amb un punt amagat, per dins i per fora, posar-hi nanses i cremallera i ja està.
Si necessiteu més explicacions no dubteu a demanar-les.

Montse, si te la fas, ja ens l'ensenyaràs, oi? Una abraçada!


1 comentari:

Fils i robes ha dit...

Moltes gràcies Bet!!! Ets molt ràpida eh!! Quant me l'acabi de fer ja l'ensenyaré.Quina gràcia aixó de sortir a pirates d'ikea!!Jo també passo a visitar-lo sovint pk sóc una fan d'ikea.Fins aviat.Una abraçada.

Related Posts with Thumbnails