dissabte, 4 de setembre del 2010

Tuning d'espelmes amb decoupage

Recordeu aquestes espelmes que vaig fer a Vilademuls una tarda de pluja?? Van sortir espelmes, sí, però una mica soses...


Amb un tros de paper de regal amb tons grocs, taronges i vermells que tenia per casa en vaig fer un tuning molt senzillet, retallant els quadres del paper i enganxant-los amb cola blanca. Com a complement final, un trosset de cinta de seda de color groc, recuperada d'un altre regal de vés a saber quan!


El resultat no és espectacular, però un xic millor sí, oi??

5 comentaris:

NubeDePegatiinA ha dit...

M'encanta el resultat, es veuen molt alegres.

Anna ha dit...

m'agrada això del tuning jajajaa
tan quedat molt guapes, ara farà pena encendre-les!

Elena ha dit...

Molt millor així, i tant! Queden super alegres... Un petonet

Rosina ha dit...

Hola Bet! gracias por pasar por mi blog! asi que a ti tampoco te sale el punto festón? ji ji somos dos!
muy bueno el tuneo de las velas! con casi nada les diste un nuevo look!
besos!

Bet ha dit...

Les veieu alegres??? doncs em sembla que les re-tunejaré perquè encara les veig soses...
Rosina, ahora sí me sale, pero solo cuando tengo el día... cuando no lo tengo, pues no hago, y listos, jaja...

Related Posts with Thumbnails