dimarts, 28 de desembre del 2010

Bossa de feltre per la Irene

Fa dies va ser l'aniversari de la Irene, i com que sé que li agraden les bosses una mica jipilonguis, doncs li vaig fer una bossa, aprofitant una placa de feltre que havíem fet al curs. La resta de la bossa és una roba de pota de gall que fa anys i panys que corria per casa la meva mare.

Al curs de feltre que realitzo amb les professionals de CAPES I CAPES, hi dedicaré una entrada sencera, amb tots els detalls!!

La Irene diu que la bossa ha causat furor, ;-))



3 comentaris:

Eva Roura ha dit...

Ostres...fas unes coses xulíssimes!!...que em tens alucinada!!!! explica, explica amb pels i senyals que prendrem nota!!!!!!!!
Molt, molt maca la bossa....m'ha encantat lo de jipilongui!!!! jajajajja jo també ho sòc una mica!!!!!
Un petonarro artista!!!!

Unknown ha dit...

Hola, espero que el próximo año sigamos visitandonos y viendo que cosas hacemos. Te deseo un año lleno de felicidad y de cosas maravillosas.
Un beso enorme desde el Badulake.

Fils i robes ha dit...

Hola Bet...ja veig que tambe vas fent cosetes molt xul-les i molt divertides i originals.També vull desitjar-te un molt bon any ...i pel que veig en el altre blog que tens...suposo que pensareu a veure si akest any k comencem serà l' any tan esperat per vosaltres...us desitjo moooooolta sort.Petonets guapa.

Related Posts with Thumbnails